Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BH

BoboHml

21. 2. 2010 12:56
Ať mají právo adopce jako kdokoliv z nás.

Jakákoliv adoptivní rodina prochází šetřením sociálky,kontrolou ubytování,finančního zázemí.

Je mi úplně jedno o jakou adopci by šlo.Žvásty typu rodinných vzorů a jiných nesmyslů neberu.Ta rodina nežije na pustém ostrově,jsou sourozenci,tety,strejdové,babičky,dědečkové ....okolí a sexualní orientace se nenaučí,je vrozená.U hetero rodiny stejně vyroste homosexual,lesbička přestože hetero vzorů mají více.

Co se týče,že by to ve škole měli těžké,mají to těžké tlusté děti,chudší děti,brýlatí .....to jak se ty děti chovají je ukázkou jejich výchovy.

Co se týče mužského či ženského vzoru,jak jsem už psal  nebudou na pustém ostrově.

Rozloučím se perlou místní autorky:I otec alkoholik mívá světlé chvilky,při kterých může dítěti hodně dát.

0 0
možnosti
LO

permanent

21. 2. 2010 13:23
Re: Ať mají právo adopce jako kdokoliv z nás.

Pěkně jste to napsal, Bobo !!! Ani já bych to tak hezky nezformovala. A to je co říct. Ludmila Odarčenková :-) R^R^

0 0
možnosti
PK

Lanta2004

21. 2. 2010 12:44
Přesně tak a karma

Jen doplním,že se nemusí jednat jen o pozůstalé příbuzné.Mnoho lesbických žen vychovává své vlastní biologické dítě z předchozího manželského svazku.Poté co se rozvedou a v případě,že biologický otec o dítě neprojeví zájem tak by bylo logické aby mohla dítě adoptovat lesbická partnerka biologické matky,která dítě již v praxi stejně vychovává.Usnadnilo by to tak jednání s úřady a podobně a ve finále by to prospělo i onomu dítěti.

Někteří lidé si mylně myslí,že homosexuálové chtějí v první řadě adoptovat děti z dětských domovů.Omyl ! Nějaké páry možná ano,ale aurčitě jich bude minimum v poměru s těmi,kteří chtějí adoptovat dítě,které již stejně v praxi vychovávají.

A na závěr jen malé upozornění pro případné rýpaly.Já osobně žiju s partnerem 18 let(registrovaní jsme 3 roky) a ani jeden z nás žádné dítě do péče nechce.Stejně tak všichni naši homosexuálníznámí,kteří žijí v páru.Celá tahle lidovecká protestní akce mi tak přijde vzhledem k daným skutečnostem poněkud zbytečná a trapná.

0 0
možnosti
PT

Petr Tomeš

21. 2. 2010 19:35
Re: Přesně tak a karma

V tom případě můžete podpořit protivýzvu: http://www.glpartnerstvi.cz/dobro-deti-ve-vsech-rodinach.html

0 0
možnosti
LM

Aaron71

21. 2. 2010 12:20
Petici si může organizovat kdo chce

A podepisovat ji může také kdokoliv. Na to má právo každý tak, jako Vy na vyjádření svého názoru.

0 0
možnosti
DR

Reg

21. 2. 2010 12:33
Re: Petici si může organizovat kdo chce

No a já mám právo zeptat se signatářů petice, před čím chtějí (podle nich) společnost ochránit. Tak by třeba tady mohl některý z nich odpovědět. Já se domnívám - a v příkladu jsem to uvedl - že osvojení dítěte homosexuálním člověkem nezabrání. To by museli petici adresovat úplně někam jinam - k soudcům, kteří o osvojení rozhodují. Ale třeba mě vyvedou z omylu.

0 0
možnosti
J

jirkaknop

21. 2. 2010 12:17
Zákon pro erpéčka svěření do péče umožňuje!!

§ 13 (1) Existence partnerství není překážkou výkonu rodičovské zodpovědnosti partnera vůči jeho dítěti ani překážkou svěření jeho dítěte do jeho výchovy.

0 0
možnosti
BH

BoboHml

21. 2. 2010 12:15
A mně je jedno ikdyby ta adopce byla

nakohokoliv.

0 0
možnosti
FT

fun-tomas

21. 2. 2010 11:58
Autor je homosexuál

.. a tato problematika se jej dotýká. Hanba ti!

0 0
možnosti
  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2822x
Člověk, kterého baví žít.

Seznam rubrik